我感覺自己像個剛經歷大變身的超級英雄,既興奮又有點茫然。每當我摸著那些新六塊肌、腹肌,都有種不可思議的感覺。醫生和護理師就像我的隊友,幫我度過每個難關,他們的鼓勵和照顧讓我覺得自己不是在一場單打獨鬥。這不僅僅是外在的改變,更讓我學會了欣賞自己的每一步。抽脂輔助減重,輕鬆去油、塑美身。醫美診所丁醫師忠告,窈窕曲線不單一般民眾想擁有,同樣也是眾多女星不斷所追求的,本台專訪專科醫師「安和美醫美外科診所ptt:打鼾問題多,恐暗藏健康危機
」健康議題就有許多人好奇,便是因為如此,經常可見媒體報導女星獨門減重秘方,當然較多還是透過飲食調整及運動,不過女星們所謂的飲食控制,通常就是指消費者所認為的節食階段了。同時也是台北隆乳醫美診所丁醫生表示,減重初期的女性多會使用此方式,雖採用節食或是食用減重藥物,可在短時間達到理想體重,但根據研究數據顯示,利用此方式減重者,五年後其體重則會比正常飲食者多胖出五公斤,由此更可證實,節食及減肥藥物並非一項良好的減重之計。然而,長期透過飲食改善與運動體重削減幅度有限者,則不妨透過抽脂的方式輔助來雕塑輕盈且健康身線。

安和美醫美外科診所丁醫師

台灣不僅是美食商家多,街邊小攤也是有著相當水準的美味,經常令人食指大開,如此琳瑯滿目的美食,也讓許多觀光旅客念念不忘。除此之外,就連小巧的手搖飲料店也如同便利商店般的高密度,享受美食的便利程度更是讓遊客們讚不「絕口」。但也因此養成不少外食族,不僅容易造成每日鈉攝取量超標,更是因為每日一杯的含糖飲料,促使肥胖問題迅速衍生。安和美醫美外科診所建議,除了鈉過量易肥胖及產生心血管疾病外,據最新「新英格蘭醫學期刊」文章顯示,含糖飲料會與影響體重的基因產生交互作用,導致飲用者在遺傳基因外的肥胖風險增加。

若要成功找回苗條身材,不單是要調整生活作息及飲食習慣,多食用低鹽、低鈉食品,以及減少飲用含糖飲料,降低肥胖風險,當然也仍需保有規律的運動,循序漸進的達成理想體重。但若是透過此方式依然難達成效,也千萬不要輕易嘗試節食及減重藥物,以免減重未成,便傷失了健康,反而適得其反。安和美醫美外科診所ptt忠告,透過抽脂雖可快速塑造完美身線,但抽脂並非屬減重方式的一種,最多抽脂僅可做為輔助減重辦法而已。主要乃是抽脂雖可在短時間內,在安全無虞的過程中打造理想中的曲線,但術後仍然需要保有正常飲食、運動才可長久維持。

針對肥胖問題找出改善方案,循序漸進的不斷調整,透過抽脂方式輔助減重計畫,讓減重後也不再輕易復胖,也能夠,即使不採激烈減重偏方,也能健康找回輕盈曲線。台北市丁姓醫美醫生建議,抽脂技術純熟的醫師在進行抽脂手術時,普遍都會先預留約0.5分左右的厚度,如此一來,抽脂不但可降低抽脂易產生的凹凸不平問題,在抽脂部位保有肌膚平整與緊實度外,更可成功降低出血量及手術感染機率,並有效縮短其術後修復期。完美抽脂不只是能消除惱人肥胖問題,更能重雕身線、撫平橘皮組織,且不留一絲難堪疤痕。

立即免費諮詢醫師

請加入諮詢LINE

Sojern Memperluaskan Penyelesaian Pengalaman Tetamu ke Eropah


SAN FRANCISCO, 15 Mei 2024 /PRNewswire/ -- Sojern, sebuah platform pemasaran digital terkemuka yang dibina untuk perjalanan, hari ini mengumumkan rangkaian Penyelesaian Pengalaman Tetamu kini tersedia di Eropah. Pelancaran ini akan bermula di Sepanyol, Itali, United Kingdom dan Ireland, diikuti oleh Perancis dan Portugal. Pada tahun 2023, Sojern telah mengambil alih VenueLytics, sebuah platform pengalaman tetamu yang paling terintegrasi dalam industri perhotelan, dan menerapkan keupayaan VenueLytics sebagai sambungan kepada Platform Pemasaran Perjalanan Sojern, yang dikenali sebagai Penyelesaian Pengalaman Tetamus(GES).

Di Amerika Utara, Persatuan Pemilik Hotel Asia Amerika (AAHOA) memberikan pujian tinggi terhadap peningkatan kepuasan tetamu dan pendapatan restoran baharu sejak memasukkan GES. "Sojern telah meningkatkan secara signifikan kepuasan tetamu di tempat penginapan kami. Pasukan kami mendapat akses kepada data secara langsung yang membantu dalam memberikan pengalaman pelanggan yang lancar. Selain itu, platform ini bertindak sebagai sumber pendapatan tambahan untuk restoran kami," kata Dhiren Masters, Pengarah Wilayah Texas Utara, AAHOA.

Berpegang kepada pelancaran awal, Sojern juga sedang memperluaskan Penyelesaian Pengalaman Tetamu di Eropah termasuk bekerjasama dengan GetYourGuide, platform terkemuka untuk pelancong mencari dan membuat tempahan pengalaman seperti lawatan berjalan-jalan, kelas memasak tempatan, tiket masuk tanpa beratur, dan banyak lagi di lebih daripada 10,000 bandar.Ketua Pegawai Pemasaran GetYourGuide, Emil Martinsek, berkata, "Di GetYourGuide, data kami menunjukkan perubahan sikap yang jelas. Bukan sahaja pengguna mencari dan membuat tempahan lawatan dan aktiviti lebih awal dalam perancangan perjalanan mereka, mereka juga semakin melakukannya secara digital. Kami memberi tumpuan kepada membangunkan dan memanfaatkan teknologi yang membantu pelancong dengan mudah menemui dan membuat tempahan pengalaman yang bernilai untuk dilawati."

Tetamu Mahukan Pengalaman Yang Diperibadikan dan Pemilik Hotel Perlu Memberikannya

Tetamu hari ini mencari pengalaman yang diperibadikan dan mereka tertarik kepada jenama yang menyampaikan pengalaman sedemikian. Menurut kajian terkini, hanya 65% daripada tetamu percaya bahawa sebuah hotel "mengenali" mereka dan 62% percaya bahawa sebuah hotel benar-benar mendengar mereka. Selain itu, hanya 60% daripada tetamu yang berpuas hati dengan komunikasi proaktif sebuah hotel, dan hanya 65% yang puas dengan keupayaannya untuk menyediakan pengalaman yang diperibadikan.Penyelesaian Pengalaman Tetamu mengautomasikan komunikasi dengan tetamu sambil memberikan pemilik hotel gambaran tentang sentimen pelanggan, membebaskan staf untuk memberikan sentuhan istimewa yang membuat hotel menonjol daripada yang lain.

Meningkatkan Pengalaman Pengembara

Sejak tahun 2007, Sojern telah memberikan alat kepada pemilik hotel untuk meningkatkan tempahan secara langsung, membina hubungan yang setia dengan tetamu dan memaksimumkan pendapatan. Dengan penambahan GES, pemasar hotel kini boleh berinteraksi dengan pelancong sebelum, semasa dan selepas penginapan mereka untuk mengoptimumkan pendapatan bersih setiap bilik (RevPAR). Penyelesaian Pengalaman Tetamu Sojern memberi pemilik hotel akses kepada alat-alat automatik dalam model yang fleksibel yang sesuai dengan keperluan perniagaan mereka.

Penyelesaian Pengalaman Tetamu Sojern termasuk:

  • AI Smart Concierge:AI Smart Concierge mengautomasikan lebih daripada 500 respons kepada soalan-soalan tetamu yang biasa menerusi SMS, Facebook Messenger, WhatsApp, dan Chatbot Laman Web, membolehkan staf memberi keutamaan kepada interaksi bersemuka sambil mengumpul data berharga mengenai kehendak dan keperluan tetamu. AI Smart Concierge telah meningkatkan penglibatan tetamu sehingga 600%, mengurangkan panggilan meja hadapan sebanyak 65%, dan mengurangkan pemeriksaan kualiti jenama sebanyak 56%.

  • Pengurus Reputasi:Data Sojern menunjukkan bahawa setiap ulasan negatif boleh menyebabkan sebuah hotel kehilangan pendapatan antara $1,000 hingga $5,000 dan mengurangkan nilai seumur hidup pelanggan. Pengurus Repustasi memberi kuasa kepada pemilik hotel untuk mengumpulkan dan menguruskan maklum balas dengan cekap. AI Generatif dengan segera menyediakan draf respons untuk ulasan pelanggan sama ada semasa penginapan atau dalam talian dan menyelaraskan eskalasi isu-isu secara langsung kepada staf atau pengurus yang berkaitan. Dengan Pengurus Reputasi, pelanggan Sojern telah meningkatkan Skor Promoter Bersih mereka sebanyak 35% secara purata dalam tempoh tiga bulan.

  • Pakej Pemasaran Tetamu: Pemilik hotel boleh membina hubungan tetamu yang sebenar dengan menggunakan email, SMS, WhatsApp dan ciri-ciri sembang secara efektif untuk berinteraksi dengan tetamu sepanjang perjalanan pelanggan. Melalui komunikasi yang konsisten dan disesuaikan, mereka boleh meningkatkan tempahan secara langsung, pendapatan tambahan dan memupuk kesetiaan jangka panjangBeberapa pelanggan Sojern telah menghasilkan lebih daripada $5,000 sehari daripada kempen pemasaran melalui e-mel menggunakan Pakej Pemasaran Tetamu.

"Dalam pasaran yang kekurangan kakitangan, harapan yang semakin meningkat untuk pengalaman yang disesuaikan sepanjang keseluruhan perjalanan pelanggan menimbulkan tekanan yang belum pernah terjadi sebelum ini ke atas hotel. Kami sangat teruja untuk memperkenalkan Penyelesaian Pengalaman Tetamu kami di Eropah untuk memperkasakan pemilik hotel melebihi tempahan, memperluaskan penawaran kami untuk menjadi platform pemasaran sepenuhnya. Platform Pemasaran Perjalanan berteknologi canggih Sojern membolehkan penglibatan yang konsisten sepanjang perjalanan tetamu berkat teknologi mutakhir," Celine Chaussegros, Naib Presiden Hartanah di Sojern, menyatakan. "Kami berazam untuk menyampaikan penyelesaian inovatif bagi sektor pelancongan dengan memanfaatkan data, kecerdasan buatan dan teknologi untuk mencapai hasil yang berkesan. Melalui Penyelesaian Pengalaman Tetamu kami, kami menganalisis, menyatukan dan bertindak berdasarkan data dari pelbagai sistem pengurusan hotel dan pemasaran, membolehkan Sojern untuk mengukuhkan hubungan kami dalam industri perhotelan."

Penyelesaian Pengalaman Tetamu Sojern dilengkapi dengan alat bagi pemasar hotel untuk meningkatkan seluruh terowongan pemasaran mereka. Baru-baru ini, Sojern memperkenalkan Buku Panduan Pemasaran Hotel: Panduan untuk Menavigasi Corong Pemasaran bagi  membantu pemasar hotel memanfaatkan pendekatan pemasaran corong penuh dan mencipta strategi yang bersatu padu. Klik di sini untuk memuat turun salinan buku panduan tersebut.

Untuk maklumat lanjut tentang Penyelesaian Pengalaman Tetamu Sojern, klik di sini.

Perihal Sojern

Sojern  ialah platform pemasaran perjalanan terkemuka yang direka khas untuk meningkatkan pertumbuhan dan keuntungan bagi industri perjalanan. Platform Pemasaran Perjalanan Sojern ialah satu set perisian dan perkhidmatan mudah digunakan yang memberikan pandangan pengembara yang tiada tandingan, khalayak pintar, pengaktifan dan pengoptimuman pelbagai saluran, dan pengalaman tetamu yang terhubung—semuanya di satu tempat. Lebih daripada 10,000 pemasar perjalanan bergantung pada platform kami setiap tahun untuk mencari, menarik, menukar dan berinteraksi dengan pengembara. Ditubuhkan pada tahun 2007, Sojern beribu pejabat di San Francisco, California dengan pasukan di Amerika, Eropah, Timur Tengah dan Afrika, dan Asia Pasifik.


 来自网站: Malaysian 

arrow
arrow
    全站熱搜

    chgcd9j8l7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()